Pages

Dapatkan info2 terkini mengenai Dewa 19 di www.facebook.com/Dewa19

Friday, December 31, 2010

Selamat tinggal tahun 2010.. Selamat datang 2011!


Tahun 2010 banyak peristiwa yang penting dalam hidupku.. 1st, berjaya menamatkan pengajian di UiTM dan juga tahun konvokesyenku... akhirnya... woohoo! bermula tahun mencari kerja dan berkerja! Setelah tahun lalu hajat bertemu Dewa 19 tercapai, di tahun 2010 juga aku dapat lg bersama Ahmad Dhani dan especially band TRIAD dan terbaru Lucky Laki. Saat pertama kali bertemu band TRIAD pada bulan May lalu dimana ada konsert Fiesta Muzik Sukses, diwaktu itu aku cuma mengenali Ikmal Tobing(drummer TRIAD) kerana ingin membeli baju t-shirtnya. ternyata selepas itu aku bertambah rapat sama mereka terutamanya Ikmal n Tharas (sbb dpt tdo kat hotel bilik yang sama). Pertengahan bulan ini, TRIAD dtg lagi ke Malaysia bersama Lucky Laki n bunda Joyce(Ahmad Dhani's mom). Oleh sebab aku dh kenal diorang, waktu mereka dtg lg ke Malaysia hubungan aku bersama mereka bertambah rapat. Paling aku tak sangka bila aku menjemput mereka di KLIA, selepas memperkenalkan diri kepada bunda Joyce(selama ni kenal melalui facebook je hehe..) dia telah memperkenalkan diriku kepada anakknya, Ahmad Dhani. Bangga lew gak ternyata bunda Joyce ada menceritakan diriku kepada Ahmad Dhani hehe... semasa TRIAD n Lucky Laki datang dari 18/12 sampai 20/12 aku bersama mereka sepanjang waktu(shopping xabis2 dgn diorang hehe...). lg2 pergi ke tempat konsert di I-City dengan menaiki van bersama-sama, terasa cam artis lak hehe.. pe2 pun dh cerita pe yg berlaku time tu kat posting sebelum ini.. Okaylah, selamat tahun baru semua.. moga tahun depan akan lebih baik dari tahun sebelumnya amin...


p/s: moga dapat bertemu jodoh di tahun 2011 amin.. :D

0 comments:

Post a Comment